niedziela, 8 lutego 2015

Jestem.

Jestem! Tak, trochę zaniedbałam blog. Było to spowodowane tym, że zastanawiałam się co tak naprawdę chce tu pokazywać/robić. Doszłam do wniosku, że będę pisać te recenzje spektakli, to tak. D Teatru chodzę raz na miesiąc lub dwa, więc to nie będzie główny nurt tutaj. Chciałam żeby głównym nurtem tu były rysunki oraz moje przemyślenia na często poruszane przez ludzi w internecie tematy. Chcę też tu publikować zdjęcia jak będę robić jakiś Cosplay. Myślę ze dam radę też w końcu z nagrywaniem filmików. Sądzę że będzie się pojawiać wiele filmików jak tańczę.

Teraz chciałabym tu napisać w końcu kilka odświeżonych faktów o sobie. 


Jestem...
 ...bardzo leniwą osobą,
...w pierwszej klasie technikum,
...odpowiedzialna,
...kimś kto nie sądzi że jest modny,
...osobą, która nie lubi popadać w rutynę,
...czasem kreatywna,
...podobno dobrą przyjaciółką,
...fanką Naruto,
...osobą która musi kogoś poznać zanim go zacznie oceniać,
...brązowooka,
...niezorganizowaną osobą,
...jedynaczką,
 ...osobą która nie lubi rezygnować ze swoich marzeń i planów,
...zakochana w muzyce One OK Rock, The Dumplings, Limp Bizkit, Kabanosa oraz Paramore,
...szalona,
...kimś kto nie wychodzi dobrze na zdjęciach,
...posiadaczką niebieskiego pasa z czerwoną belką w TaeKwonDo
...optymistką w wielu sprawach,
...osobą która często się wzrusza,
...kimś kto woli by inny byli szczęśliwi.
 Jestem Dośka i jestem sobą. 
A ty wiesz kim jesteś?

(Pomysł na post wzięłam od Ingi z bloga: www.fotoinigi.blogspot.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz