poniedziałek, 19 stycznia 2015

Obsługiwałem Angielskiego Króla - Teatr Nowy

Byłam ostatnio w Teatrze Nowym w Poznaniu na spektaklu 'Obsługiwałem Angielskiego Króla'. Zachwycił mnie już sam początek, gdy 'magiczne' światełka zaczęły się unosić w górę jakby były takimi płomyczkami nad ogniskiem. Poczułam się jakbym oglądała film. Coś niesamowitego.
Spektakl opowiada historię kelnera Jana Dziecię. Młody, ambitny Jan pracuje w niewielkiej czeskiej jadłodajni, gdy odkrywa prosty i skuteczny przepis na karierę. Jan wyrusza w świat by przekonać się na własnej skórze, czy jego przepis na karierę będzie dobry.
 Warto pójść na to do Teatru i zachęcam was do zrobienia tego. Teatr to na prawdę niesamowite miejsce. Ten spektakl trwał 150 minut i miał jedna przerwę, lecz nie odczułam tego tak bardzo bo jest na co patrzeć i co chwilę coś nowego Cię interesuje. Próbujesz powiązać wszystko tak, by było jedną zgodną całością więc nie ma mowy o nudzeniu się.

Więcej informacji o spektaklu i aktorach: http://teatrnowy.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=39:obslugiwalem-angielskiego-krola&catid=17&Itemid=221&lang=pl







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz