poniedziałek, 22 grudnia 2014

❅ WoW! Święta! ❅

Nareszcie zaczęła się przerwa świąteczna. Odpoczynek od szkoły i ocen. Można się wyspać i pozałatwiać wszystkie niezałatwione sprawy. Można cały dzień leniuchować jak ja mam to w zwyczaju. Przez ostatnie dwie noce nie wiele spałam, robiłam to raczej w dzień. Spała u mnie moja kuzynka więc zrobiłyśmy sobie nocne maratony filmowe. Maraton filmowy z Harrego Pottera zapamiętam na długo. Mianowicie to, gdy moja kuzynka zasnęła już pod koniec pierwszej części. a gdy obudziła się w połowie drugiej powiedziała ' Dominika, no czemu ty ten film przewinęłaś?'. W sumie nie obejrzałyśmy nawet do końca trzeciej części. Ja zasnęłam tak w po 30minutach od początku trzeciej. Około 5 poszłyśmy spać.

Z moim tatą i kuzynką jedliśmy ostatnio Fasolki Wszystkich Smaków, które dostałam na wigilię klasową od koleżanki. Miałam nagrać z tego filmik, lecz mój kochany aparat postanowił że skończy mu się akurat wtedy bateria. Moja kuzynka co chwile trafiała ma jakieś złe smaki. Ja w sumie miałam tego pecha i trafiłam na smak wymiocin. Mój tata ani razu się nie obrzydził, nawet jak trafił na psie żarcie.

Świątecznie wszędzie więc w moim pokoju też musi być. Wesołych Świąt Wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz