niedziela, 7 grudnia 2014

'TROCHĘ' ZMIAN.

Cały dzień poważnie rozmyślałam o moim blogu i stwierdziłam, że muszę tak jakby, zacząć go od nowa. Wszystkie stare posty oczywiście będą dostępne na blogu. Zmienię trochę wygląd. Będę robić więcej, znaczy zacznę robić konkretne filmiki. Zamierzam na prawdę robić tu coś konkretnego i myślę że wprowadzone niedługo zmiany się spodobają.
Jakby długo nic się tu nie pojawiało to oznacza, że nadal pracuję nad tym co będę robić. Liczę też na jakieś kreatywne pomysły od was. Znaczy wiem, mało jest osób które tu zagląda, ale liczę na to że niedługo się to zmieni.
Będę intensywnie myśleć o czym tutaj pisać. Mam już kilka koncepcji. Trzeba teraz pomyśleć jak je zrealizować.

Wczoraj były Mikołajki! Wybrałam się na samotne zakupy do Poznania. Szukałam spodni. Wszystkie które przymierzyłam były za małe. Największe rozmiary były też za małe. Od pewnego czasu nie mogę znaleźć sobie żadnych spodni. Mam po prostu za duże łydki. Trochę to męczące. Były takie świetne spodnie w kratkę, które mi się strasznie podobały. Ehh.
Pojechałam następnie na chwile do babci i spytałam się kuzynki czy nie przejdziemy się do jeszcze jednej galerii. Tam kupiłam sobie ten cały, teraz popularny 'Zniszcz ten dziennik'. Chcę sama sprawdzić, czy jego kupno się opłacało. Kupiłam go na przecenie więc nie było tak źle. Przeglądając go już mogę stwierdzić, że zadania są fajne. Pierwsze jakie wykonałam to pobrudzenie strony o brudny samochód.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz