czwartek, 25 grudnia 2014

Kubek Gigant.c[_]

Za oknami pojawił się śnieg. Mało go, ale przynajmniej jest. Od razu zupełnie więcej mi się chce. Jaśniej wszędzie jest jaśniej. Jak jest tak fajnie na dworze to jestem bardziej kreatywna. Wpadłam na genialny pomysł na opowiadanie. Lecz pewnie to moje przyszłe działo, niedługo trafi szlak. Tak samo jak komiks. Już nie mam pomysłu co z nim zrobić. Zaczęłam rysować, nie było czasu i  chęci i projekt rzuciłam w kąt. Za każdym razem tak jest. Ma powstać coś świetnego i światowego, a wychodzi, nic.


Na święta dostałam świetny kubek! Jest on dwa razy większy niż takie zwykłe kubki do herbaty. Kubek Gigant. Na zdjęciu może tego widać nie będzie, ale jest naprawdę wielki! Dostałam też mnóstwo słodyczy i piżamkę w serduszka, Jest słoodka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz