sobota, 29 listopada 2014

Dom Lalki - Teatr Nowy.

Byłam w czwartek w Teatrze Nowym na spektaklu ' Dom Lalki'. Spektakl ten niesamowicie mnie zachwycił. Historia Nory która żyje w tytułowym Domu Lalki jest niczym innym jak show telewizyjne. Coś w stylu 'Wielkiego Brata'. Nora jest ikoną popu, idolką nastolatek, która oczywiście ma swoje, czasem nieciekawe tajemnice. Ania Mierzwa , czyli odtwórczyni głównej roli, wcześniej już wspomnianej Nory, na scenie jest perfekcyjna. Wszystkie piosenki śpiewa sama. Byłam zachwycona jej głosem i nie tylko ja. 
 Najbardziej zachwycające jest to że na scenie pojawiło się tylko i wyłącznie 6 aktorów, a spektakl wyszedł genialnie. Jestem zachwycona i naprawdę zachęcam do chodzenia do Teatru. To jest jak żywi film, jeśli tak to można nazwać. 
 Będę taką recenzję spektakli robić co miesiąc lub co dwa. Następna pojawi się raczej w styczniu bo właśnie wtedy idziemy na kolejny spektakl, z kolegami. 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz