piątek, 21 listopada 2014

30 dniowe wyzwanie.

W niedzielę zaczęłam takie 30 dniowe wyzwanie. Czyli ćwiczenia na szczupłe nogi. Powiem wam, że ćwiczenia są świetne. Kiedyś już ćwiczyłam z Mel B, która ma genialne treningi. Tu mamy połączone 4 treningi. Przez pierwsze 15 dni wyszczuplamy łydki z Pop Pilates i ogólnie nogi z Mel B. Drugie 15 dni to pierwszy trening jest chyba na budowanie tkanki miesnieowej i tego sie trochę boję bo nie chcę budować mięśni. Drugi jest znów taki na wyszczupelnie. Będę wam tak raz na tydzień starać się wspomnieć coś o tych ćwiczeniach i czy jest jakiś efekt. 
Oczywiście jeśli chcecie stosować też to 30 dniowe wyzwanie i chodzicie jeszcze na jakieś treningi czegoś, myślę, że możecie sobie pozmieniać trochę układ dni. Ja na przykład w czwartki chodzę na Taekwondo i już w czwartki nie ćwiczę, jeśli miałabym tylko przekładam sobie ćwiczenia o jeden dzień.
Dziś przesyłam wam w tym poście dwa filmiki z pierwszych 15 dni. Za tydzień dodam te dwa na ostatnie 15 dni.

Wiem ten post może taki mało kreatywny, lecz takie posty też być muszą.


 

2 komentarze:

  1. Ło.. to coś dla mnie *^*
    Też powinnam zacząć :33
    Ale wole od jakieś charakterystycznej daty ( np. 1 dzień miesiąca XD)
    Życzem Ci powodzenia!
    Ja muszę poszukać czegoś na uda ;-; Paskudy.. są takie wielkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ogólnie wielkie i straszne nogi.
      Najlepiej zacząć wraz z nowym rokiem. heh :3

      Usuń