środa, 29 października 2014

Hinata Hyuga Cospaly

Hejo! Od 10 miesięcy staram się zrobić swój cosplay Hinaty. Nadal go nie skończyłam. Brakuje mi soczewek i nie mam za co ich kupić. Jak będę miała pieniądze to może uda mi się gdzieś dostać takie soczewki jakich potrzebuję. Na Japaniconie miałam też cosplayować Hinatę lecz moja peruka przyszła 2 dni po Japaniconie. Ehh. No cóż w zamówieniu było uwzględnione że może dochodzić od 2 do 5 tygodni. Przyszła w 4,5 tygodnia. Lecz na Pyrkon raczej mój cosplay będzie już perfekto. Tak myślę. Zrobiłam dzisiaj kilka zdjęć próbnych ponieważ nie mam czasu na zrobienie czegoś bardziej profesjonalnego. Jak znajdę to postaram się zrobić takie zdjęcia.




1 komentarz:

  1. Ostatnio trafiłam na twój blog - urzekł mnie =^.^=
    Co do cosplayu to wyszedł uroczo.
    Mimo, że nigdy nie oglądałam Naruto to od razu idzie się skapnąć, że to z tej serii. XD

    OdpowiedzUsuń