środa, 5 listopada 2014

Wybieraj sam. Damian Mańkowski

Ostatnio wpadlam na świetny pomysł na temat komiksu i postanowilam go zrealizować. Mam mało czasu lecz jakiś początek powstał. Narysowałam kilka postaci i nadalam im cechy. Będę każdą z osobna opisywać co jakiś czas.
Na sam początek może coś o komiksie. Zaczyna się od tego że grupka młodych ludzi spotyka się w poradni od leczenia uzależnień. Wszyscy mają obsesje na punkcje gier i grafiki. Postanawiają zrobić własną grę, która nie należy do normalnych. Gra osiąga wielkie sukcesy, lecz zaczynaja się pewne komplikacje z nią związane.
W sumie to tyle na temat komiksu. Teraz może przejde do pierwszej postaci, którą wymyśliłam. Jest to Damian Mańkowski. Damian ma 21 lat i uczęszcza na studia: grafika komputerowa. Jest uzależniony od gier komputerowych i nie ma znajomych bo przesiaduje w domu. Potrafi się nawet zagłodzić, dlatego że nie chce mu się odchodzić od komputera gdy gra. Jego ulubionymi grami jest Skyrim oraz Rapplez. Interesuje się też tworzeniem mechanicznych urządzeń lecz cały czas przeznacza na granie w gry. Stworzył sobie robota którego czasem używa do przynoszenia obiadu, lecz nie często. Zwykle stoi w kącie i się kurzy. Damian mieszka sam w wynajmowanym mieszkaniu. Ma bogatych rodziców i nie za bardzo martwi się o opłatę za paliwo, jedzenie czy rachunki. Nie ma też pracy. Więcej dowiecie się w komiksie! Piszcie co sądzicie o postaci i o pomyśle na komiks. 

Zapraszam też na mój profil na DEVIANT ART na którym będą się pojawiać moje rysunki :3 




3 komentarze:

  1. O fabuła zapowiada się ciekawie! :'D
    Chociaż zbyt dużo naczytałam się o uzależnieniach ;-;
    Polubiłam Dawida. XD
    Sama mam komiks, ale opowiada o losach Gienka, kucyka ^^ I jest tylko dla własności prywatnych (rysuje na lekcjach, pokazuje koleżanką i kurzy się w szufladzie) :33
    Ps. Śliczny rysunek :33
    Pozdrawiam!
    http://czakao-no-sekai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że komuś się Damian podoba :D Mój kolega twierdzi że wygląda jak pedał :c Zaraz wpadnę na twojego bloga i przejże. Fajnie że ktoś jednak ogląda mojego bloga ^^ Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Jaki pedał. XD
      Troszkę ma dziewczęcą urodę, ale widać, że samczyk! XDD
      Oglądałam dużo Cię, zanim, stworzyłam bloga itd. :'D
      Życzem powodzenia w pisaniu! ^^

      Usuń