niedziela, 31 sierpnia 2014

Meet Up - Poznań/ stary browar & CupSell.pl

Witam! Jak wiadomo wczoraj w Poznaniu odbyło sie spotkanie z Youtuberami. Meet Up, został zorganizowany przez Stary Browar oraz CupSell.pl . DUżo osób przyszło przed rozpoczęciem , czyli przed godziną 13. Ja też byłam juz na miejscu około 12:30. W tym czasie zdobyłam już autograf Olgi z Wobec Obiektywu, Kamila- CTSG, Serafina ( SerafinTv) oraz Marka z Kanału AdBuster. Tak jak większość o godzinie 13 stałam na szachownicy i przez około 1,5 godz. słuchałam jak Łukasz ( Mandzio), Kmail ( CTSG), Alien, Żyżej , Nexos i Szalak udzielali odpowiedzi na pytania które zadał Karolek i następnie widzowie siedzący i stojący przed nimi. Potem wszyscy mogli ruszyć po autografy. I to ' ruszyć' w sensie dosłownym, a za razem też nie dosłownym. Gdy Mandzio, Karolek i Alien zajęli miejsce przy stolikach to wszyscy się zbiegli, ale gdy chciałeś wyjść z tłumu bo już dostałeś autograf, to nie dało rady bo wszyscy się pchali. Lecz udało mi sie zdobyć autograf Karolka! Yey! Cały Meet up szukałam wszędzie Cichego wuja i go nie znalazłam. Jakieś dwie dziewczyny próbowały mi wmówić że Nexos to Cichy wuj. Eh.
Jak dla mnie, wszystko było dobrze zorganizowane a prezes CupSell.pl ,  którym przybyłam piątkę, starannie doglądał i starał sie by wszystko było na swoim miejscu. Czekam na następny Meet Up. Mam nadzieję, że będzie tak samo świetny jak ten wczorajszy.





Spotkałam też Ingę, autorkę bloga : Ingga Blog  

Poznałam także Norberta, który prowadzi własnego bloga ' Świat oczami zwykłego chłopaka.'



1 komentarz:

  1. ale fajnie. :)
    zawsze chciałam iść na takie spotkanie, chociaż ostatnio przestałam się tym interesować.
    Twoja ukochana Wiedźma z klasy d.

    http://cordial-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń