sobota, 6 września 2014

Pierwszy tydzień w szkole !

Hejka! Jak wiadomo, a raczej nie wiadomo, w poniedziałek zaczęłam naukę w Technikum. Yey. Taka stara jestem, już chodzę do szkoły średniej. Eh. Stara, ale dziecinna i głupia. Hihi. W szkole robię z siebie,delikatnie rzecz biorąc, idiotkę. Lubię taką siebie, szczerą i machającą wszystkim Dośkę. Klasa jest całkiem, całkiem, nie powiem, że nie. Każdy z każdym stara się rozmawiać i zapoznać. Jak na razie wszyscy są dla siebie mili. Staram się rozmawiać z wszystkimi i nie chce żeby już na początku powstały jakieś dziwne' grupki' co generalnie wszędzie psuje współpracę klasową. Chciałabym żeby nasza klasa była zgraną klasą. Może być trochę ciężko bo to w końcu 31 osób, ale myślę że dałoby radę. Choć dla wszystkich pierwszych klas, ten rok szkolny zaczął się dość nieciekawie, bo musimy się już po pierwszym tygodniu składać na naprawę kabin w toaletach, które rzekomo właśnie my zepsuliśmy.
Mamy bardzo fajnych nauczycieli. I nie wiem czy ja po prostu na lekcji słucham, czy jestem po prostu wybitnie inteligentna ( hahahah, ja inteligentna ? xd ), bo jestem jakaś taka strasznie aktywna na lekcjach.  Na prawdę z lekcji da się dużo wynieść tylko słuchając tego co mówi nauczyciel. Jako że jestem na profilu Technik Organizacji Reklamy, mamy takie coś jak Moduł 1, na którym mamy wprowadzenie do ekonomii, socjologię, bezpieczeństwo pracy i podstawy marketingu i inne.Podobają mi się te tematy.
Mój problem to wstawanie ma pociąg na 6:38, lecz sądzę ze jakoś się przyzwyczaję.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz