czwartek, 22 maja 2014

szyszka

Hejo! Od poniedziałku jest tak potwornie gorąco, że nie da się wytrzymać. jak jest zimno, każdy narzeka, jak jest ciepło to też. I jak to pogodzić ? Pogoda jest co chwilę inna. W ten weekend ma u nas padać. Akurat jak są 'Dni Mosiny'. Szaszna już  w sobotę. Tak się cieszę, bo to pojutrze. Nie mogę się doczekać.
Od poniedziałku biegam, co drugi dzień. Czyli biegałam już dwa razy i udało mi się takim lekkim truchtem przebiec po około 3 km. Jestem z siebie dumna. hihi. Dzisiaj nie byłam na treningu i też powinnam iść biegać, lecz przeszłam około 8 km, wracając ze szkoły i następnie udając się do niej na pokaz Taekwondo. Pokaz mieliśmy w Rogalinku. Było gorąco a my w tym dobokach tam siedzieliśmy i czekaliśmy na to aż będziemy mogli się zaprezentować. Pyszne były placki , które potem dostaliśmy.
Teraz zamulam przed komputerem i rozmyślam jak mi pójdzie na jutrzejszym Przeglądzie Piosenki. Pewnie źle, ale ważne że się przełamałam, żeby się tam wybrać, no nie? Boje się tylko, że mój ból głowy do jutra może się nasilić. Głowa mnie boli odkąd wróciłam ze szkoły. Ehh. Jestem trochę zmęczona. Poczytam jeszcze książkę, pójdę się umyć i do łóżeczka bo jutro jest wielki dzień :3

Wracając ze szkoły zrobiłam te zdjęcia.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz