poniedziałek, 26 maja 2014

Saszan!

Hejo! Jak już wspominałam w piątek odbył się Szkolny Przegląd Piosenki u mnie w szkole. Występowałam na samym końcu i nie wiem po co szykowałyśmy się z Kamilą na 12:30. My jako prawie jedyne nie jechałyśmy na wycieczkę klasową, dlatego nie miałyśmy wcześniej lekcji. Mój występ był chwilę przed 15. nie dość, że troszkę ( bardzo ) się stresowałam samym tym, że pierwszy raz wystąpię przed tyloma ludźmi, to jeszcze przyszli moi koledzy z klasy. Reszta klasy zdążyła już wrócić z wycieczki, a oni szli na jakąś debatę. Najbardziej właśnie nie chciałam by oni tam byli, lecz wykorzystałam ich obecność. Postawiłam sobie natychmiast nowy cel, miał on na celu bym bardziej uwierzyła w siebie. Udało się, zaśpiewałam przed nimi. Oni liczyli, że mój występ okażę się kompletną klapą. Jednak ,chyba ich tym trochę zadziwiłam. Tak sądzę.


W sobotę Był koncert Saszan na Dniach Mosiny. Bardzo się ucieszyłam na wieść o nim. Koncert w mojej gminie i to jeszcze za darmo. Jejku. Przyszłyśmy z dziewczynami już 1,5 godziny wcześniej pod scenę. Koncert był na prawdę niesamowity. Wszystkie piosenki śpiewaliśmy razem z Saszan. Porobiłam mnóstwo zdjęć jej na scenie jednak większość jest mało wyraźna. Na zdjęciu powyżej jest uśmiechający się do mnie Sygi, który robi nam zdjęcia, a ja jemu ^^ . hyhy. Po koncercie Saszan rozdawała autografy, lecz ja jednak, pomimo tego że stałam przy niej, nie dostałam go. Potem zobaczyłam, że Saszan była na karuzelach. ja od razu po czekaniu na autograf którego nie dostałam pojechałam do domu. Strasznie bolała mnie głowa i chciało mi się wymiotować. 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz