niedziela, 18 maja 2014

godzilla

Hejka!
Wczoraj byłam w kinie z Kasią i Danielem. Wybraliśmy się na Godzillę. Mnie film sie bardzo podobał i nie spodziewałam się czegoś takiego co mogłaby mnie zaskoczyć. Polecam obejrzeć, był na prawdę fajny. Oprócz tego, że byliśmy w kinie, pochodziliśmy także po sklepach w PCC i Browarze. W jednym ze sklepów sportowych w City Center , widziałam prześliczne Nike. Chciałabym je sobie kupić, ale wszystko wydałam ostatnio jak byłam z Marysią w Poznaniu. Chciałabym także zakupić sobie nową płytę The Dumplings, ale nawet na nią mnie nie stać :c
Wspominałam może, że zaczęłam oglądać Grę o Tron? Chyba jeszcze nie, a więc mówię że zaraz będę oglądać 8 odcinek pierwszego sezonu ^^
Już w piątek Szkolny przegląd piosenki. Boże zrobię z siebie kretynkę, ale raz się żyje, co nie :3 Po za tym wychodzę z tej szkoły więc mogę, hihi.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz