czwartek, 15 maja 2014

use somebody

Hejka!
Dzisiaj nie poszłam do szkoły. W nocy nie mogłam spać, zasnęłam dopiero 20 minut przed budzikiem do szkoły. Zasnąć tak na dłużej udało mi się zasnąć około 7 , a i tak spałam tylko 2 godziny. Pomimo tego że spałam tak krótko jestem w miarę wyspana. Przez te 2 godziny zdążył mi się przyśnić bardzo dziwny sen. Moje sny przeważnie są bardzo dziwne i nie do końca zrozumiałe. Zwykle też nie do końca ich nie pamiętam. Szczególnie jak mnie obudzi mój pies, który skacząc na drzwi naciska klamkę i skutecznie je otwiera robiąc przy tym dużo hałasu. Postanowiłam więc dzisiaj zamknąć się od środka, by nie mógł wejść. Udało mi się zakluczyć drzwi, lecz nie mogłam ich otworzyć. Klucz nie chciał się przekręcić w drugą stronę. Całe szczęście że w pokoju miałam śrubokręt. Dałam radę naprawić to tak bym mogła się wydostać z pokoju. Więcej się nie zakluczę od środka.
Teraz siedzę przy komputerze i wypiłam właśnie czwartą herbatę. Zaraz wezmę się za powtórkę na angielski i będę dalej rysować obrazek dla kolegi. Potem trochę poćwiczę, ogarnę w pokoju i pośpiewam sobie. Już w przyszły piątek w szkole jest przegląd piosenki. Będę śpiewać. W tym roku odważyłam się wystąpić. Zwykle po prostu się bałam, po tym jak kiedyś przez moją klasę zostałam skrytykowana po zaśpiewaniu piosenki Ewy Farnej ' Bez Łez'. Sama stwierdzam, że moje wykonanie tej piosenki nie było zbyt dobre. 
W przyszłą sobotę Saszan będzie występować tu, na dniach Mosiny. Musze sie dostać z Niką pod samą scenę ^^


jak widać moje 'logo' jest nadal w trakcie tworzenia.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz