niedziela, 20 kwietnia 2014

Wielka Noc ?

Wow! Już rok prowadzę tego bloga. Tak szybko to minęło i tak mało się tu działo. Przeglądam właśnie moje pierwsze posty i stwierdzam,że teraz chyba lepiej je piszę. Znaczy mam taką nadzieję. Większość moich postów rok temu była nie do końca przemyślana i pisałam cokolwiek. Choć jak patrzeć na mój drugi post, to był on bardzo związany z jednym tematem i miał bardzo rozbudowaną treść :p
Dziś sama skutecznie wywaliłam się z łóżka. Chciałam spać, ale stwierdziłam że muszę już wstawać i zrzuciłam z łóżka kołdrę i poduszki. Tym samym zmusiłam się do wygramolenia się z wyrka. Potem ogarnęłam w pokoju, ubrałam się i o 10 mieliśmy śniadanie. Zaraz po śniadaniu moi rodzice wybrali sie na działkę, ja natomiast trochę sobie poleżałam. Usiadałam sobie na chwilkę przy komputerze. O 14 jechaliśmy na obiad do babci. Moja babcia robi pyszne kotlety. Mniam. Dostałam od niej czerwoną koszulę. Ostatnio przybyły mi aż dwie.Dostałam też troszkę pieniędzy, więc w majówkę lecimy z Marysią na zakupy. Od mamy dostałam masło do ciała i tonik do twarzy. 
Teraz się lenie tzn. siedzę przed komputerem z nogami na szafce i nie wiem co robić. 
Dziś urodziny ma Nika ! STO LAT KOCHANA ! <3

Czarno biała koszula jest od Ankyls.

 

1 komentarz: