sobota, 12 kwietnia 2014

Będę tęsknić

Hejka! Dziś od rana nie było chwili przerwy aż to teraz. Zaraz po przebudzeniu miałam 15 minut na to żeby posprzątać, bo Daniel stwierdził, że do mnie wpadnie. Dzięki niemu zrobiłam w 20 minut to co miałam zrobić w godzinę. Przyszedł do mnie po to by pochwalić sie swoimi nowymi bucikami. Potem spytał mi się czy wiem co dzisiaj jest za dzień. Powiedziałam, że wiem,że dzisiaj jest 12 kwietnia. Był obrażony jak zapytał mi się ponownie co to za dzień, a ja powiedziałam że wydaje mi się że sobota. Potem złożyłam mu życzenia. Daniel ma dzisiaj urodzinki. Wszystkiego najlepszego Daniel <3
   Potem poszłam po Marysię, żeby ruszyła dupę z domu. następnie przyszła Ola i poszłyśmy sobie na lody do Limaro. Od tygodnia nie jadłam nic słodkiego bo jestem na takiej małej diecie. 
Będę tęsknić za moją okolicą.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz