poniedziałek, 11 listopada 2013

IT'S FROOOOOOOOOOOOOOOOOZEN

Wczoraj z Kingą i Marysią wybrałyśmy się na taką szybką sesję. Ogólnie to nie było zorganizowane. Wzięłyśmy po prostu statyw i aparat i do lasku xD Zjadłyśmy w międzyczasie babeczki które wzięłam. Mniam... 
Kinia Ślicznotka <3 , Marysia była jakaś przymulona XD ale też ja kocham <3 Moja dwie małpy :*

Z wczoraj na dzisiaj nocowała i mnie Marysia. Szybko ustalona nocka zawsze spoko. Około 18:10 , wybrałyśmy się z jej tatą na chwilę do sklepu. Kawałek drogi pieszo. Nudziło mi się tak iść, gdy groszek gadał z tatą dlatego zadzwoniłam do Kolegą i gadałam z nim przez telefon w drodze do i ze sklepu.
Jak już byłyśmy u mnie z Marysia , zaopatrzone w chipsy i colę, zaczęłyśmy grać na PS2. Grałyśmy między innymi w SingStar Hity na czasie, Ojca Chrzesnego, Dance Stage SuperNova 2 , ale najdłużej w Lego Star Wars :D 
 Obejrzałyśmy też sobie dwa filmy przed snem. ' jak upolować faceta ?' i ' Droga do Eldorado' <3

 Na wszystkich zdjęciach wychodze jak taka KUPA <3

 KINGA ?! Czemu ty mi zrobisz zdjęcia jak związuje buty ? XD


Ogólnie to od 2 lat znów czuję świąteczną atmosferę . To jest bardzo fajne. Lubie święta. Pieczenie pierniczków i ciast. Robienie prezentów dla rodziny, patrzenia jak otwierają i się cieszą z prezentu. 
Mój kolega ma jutro urodziny więc : 

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO BENIAMIN <3 :D 
kiedyś ci dam ta kartkę urodzinową :* 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz