piątek, 25 października 2013

Move

Hejo. W tym tygodniu byłam tylko jeden dzień w szkole. Cały czas jestem chora :c Dzisiaj rano obudziłam sie ze strasznym bólem głowy. Lecz już mi przeszło. Na szczęście mam mało do nadrabiania lekcji :D 
Jutro chciałabym nagrać jakiś fajny film z moja kuzynką bo wybieramy się do Browaru i na Deptak. 
I tak nikt tego bloga nie czyta prawie i nie ogląda , ale co tam xd 
Chciałam pobrac sobie na telefon instagrama, ale coś jest nie tak i nie chce mi się pobrać C: Gówno jedno C: heh 
Se modeleczka ze mnie ... xd
Ogólnie to nudno troche przed tym kompem xD .
Postanowiłam ostatnio że będę próbować czegoś nowego c: Nowy styl , nowa fryzura ( zastanawiam się poważne nad ścięciem grzywki ) , i postanowiłam że w wakacji farbuje sobie włosy na niebiesko albo na fioletowo :D 
Moja mama dzisiaj jechała do Wawy po nowy towar do sklepu i może coś mi się skapnie fajnego C: I przywiezie mi Aloes *o* 
 Ze starego skrawka materiału zrobiłam sobie bransoletkę i noszę ją codziennie bo jest urocza xD Słodka kokardeczka ! xD O a tam z tyłu parapet hahha xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz