poniedziałek, 28 października 2013

Coś na HELLOWEEN

Kolejny męczący dzień w domu. Miałam iść dzisiaj jeszcze na trening piłki ręcznej ,ale pani odwołała. Na szczęście. Jadę na zawody w ręczną 8 listopada i jestem prawie pewna,że podczas gry potknę sie o coś i walnę głową o ziemie :D heh
A tak ogólnie to niedługo Helloween :D 
Ja osobiście siedzę w domu w to helloween , bo nie mam gdzie się podziać. Jedni jadą na maraton horrorów, inni idą pić , a jeszcze inni oglądają całą noc wszystkie części Star Wars :D Ja natomiast chyba obejrzę sobie jakieś ckliwe gówienko XD Popłacze sobie trochę , zmarnuje wszystkie chusteczki a potem pójdę smacznie spać ,bo 1 trzeba wcześnie wstać bo na groby zmarłych trzeba jechać C:
Ja dzisiaj postanowiłam zrobić sobie makeup Helloweenowy , taki dla siebie samej. 
Jak wyglądam w normalnym makijażu: 
Tak wyglądałam bez makeup'u ,a tak z xD 
Do makijażu użyłam tylko , strasznie jasnego podkładu, który nałożyłam również na usta. Fioletowego i granatowego cienia do powiek i czarniej kredki do oczu. Koniec. :p Jeszcze tylko potargałam włosy i gotowe :D 
A teraz trochę poprzerabianych zdjęć :D Buu ! 



A oto trzy piosenki które przez weekend słucham w kółko dlatego że mnie nakłaniają do jednej decyzji i chyba rzeczywiście postanowię sie to zrobić :D Ale nie jestem pewna :p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz