poniedziałek, 21 października 2013

ChOrA :c /Filmik

Po konwencie sie rozchorowałam , mam karat i leże w łóżku cały dzień ale było warto pojechać na konwent <3 I od razu mówię , że jak w przyszłym roku będzie Japanicon to jadę na bank !! Tyle że tym razem zgłoszę sie do babci wcześniej z pomocą uszycia stroju c: Przbiorę sie za Hinate <3 tak za moja ulubioną postać z anime <3 tak <3
yhh... Ten karat mnie zamęczy . Ciągle latam po chusteczki. ehh ... Ciepła herbatka mi pomogła, Gripex i Upsarin , oraz mnóstwo innych tabletek C: 
Ja , bardzo prosze o poinformowaniu mnie o jakimkolwiek konwencie Anime w Poznaniu w 2014 roku , dziękuję xD 
Muszę jechać i już zaczynam odkładać kasę specjalnie na konwent i zakupy na nim C: ,heh. 
 Nudzi mi się i przerabiam obie zdjęcia . hahhaa , Patrzcie , mam chakre :o  I ta opaska z konwentu  na ręce :D

Jak macie jakieś zdjęcia lub filmiki ze mną to moglibyście mi przesłać ? Bo chciałabym mieć wszystko :P 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz