poniedziałek, 3 czerwca 2013

*EVERYTHING IS FALLING APART *

Jakoś tak wszystko się wali . Karta graficzna w kompie poszła i mogę siedzieć tylko chwilkę na lapku mamy.  Dowiedziałam się że niektórzy ludzie potrafią być naprawdę szczerzy a inni robią sobie z ciebie jaja tak po prostu. Nie jest za fajnie dowiadywać się o sprawach dotyczących Ciebie po 2 miesiącach. Szczególnie jak rzekomo coś zrobiłeś, nie robiąc tego. 

Tak jestem człowiekiem i jak raczej prawie każdemu człowiekowi ktoś mi się może podobać. Co z tego ?
Jak nie będę nic z tym robić to minie po 2 miesiącach najwyżej. A że jestem jaka jestem to raczej nikt mnie nie będzie traktował w sposób szczególny.

Mam problem z jedną koleżanką :< Przykro mi było jak musiałam jej napisać że zachowuję się jak rozpieszczone dziecko, choć czasem tak jest. Ma wszystko co by chciała i co chce ( przeważnie), i pisze mi że nikt jej nie rozumie tylko ci co są daleko. Uczy się wspaniale i jest bardzo inteligentną osobą moim zdaniem lecz nie zawsze potrafi pojąć znaczenie słów "nie mogę". Lubie ją ale no czasem mam jej dosyć. Jest świetną słuchaczką i fascynująco opowiada o wszystkim co ją interesuję. Zamykam się w sobie jak jestem na treningu  a jej nie ma. Nie ma z kim pogadać o normalnych rzeczach. Ale wybrała koniec przyjaźni więc :c 

Muszę poprawić jeszcze 3 przedmioty ;_; Pozdro... 

A tak to głowa mnie boli i nic mi się nie chce bo mam dosyć tych wszystkich nerwów ...
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz