poniedziałek, 27 maja 2013

Cała Ja ^_^

-Tak Jestem Gruba,
-Tak mam wielkie łydki ,
-Tak chce schudnąć,
-Tak Jestem Directionerką,
-Tak kocham tańczyć,
-Tak Lubią też muzykę rockową ,
-Tak śpiewałam Ewe Farną i ?,
-Tak słucham Nirvanę ,
-Tak podoba mi się ktoś ,
-Tak lubię słuchać Limp Bizkit,
-Tak mam Aska,
-Tak lubię mieć kolorowe włosy ,
-Tak kocham rysować,
-Tak słucham Korna ,
-Tak chce jechać na Impact Festival ,
-Tak kocham Nicki Minaj,
-Tak mam swój własny styl ,
-Tak słyszę jak ludzie mnie obgadują stojąc metr ode mnie,
-Tak słucham Gorillaz,
-Tak kocham Damiana Ukeje ,
-Tak byłam na jego koncercie ,
-Tak mam kota o imieniu Popkorn,
-Tak kocham jeść,
-Tak mam zagrożenia które muszę poprawiać ,
-Tak obgaduje ludzi , lecz tylko tych którzy się o to proszą,
-Tak miałam jechać na koncert Michaela Jacksona przed jego śmiercią,
-Tak Kocham Kabanosa ( zespół muzyczny) ,
-Tak nudzę się teraz pisząc rozprawkę ,
-Tak Kocham Little Mix ,
-Tak mam Photobloga,
-Tak słucham Linkin Park i ColdPlay,
-Tak wierzyłam kiedyś we wróżki i jednorożce ,
-Tak P!nk była kiedyś moją idolką i nadal ją lubię ,
-Tak jestem jedynaczką ,
-Tak pisze imaginy o One Direction ,
-Tak jestem życiowym leniem ,
-Tak Nigdy Nie Przestane Śnić ,
-Tak lubię herbatę Irish Cream ,
-Tak chce jechać do Londynu ,
-Tak trenuje Taekwondo ,
-Tak niedługo mam pokaz ;_;,
-Tak słucham Paramore ,
-Tak lubię strzelać samojebki ,
-Tak mam zajebistych przyjaciół :* ,
-Tak mam spodnie w paski ,
-Tak jestem sama,
-Tak jestem zboczona 8--------D,
-Tak mam autograf Damiana Ukeje ,
-Tak mam zdjęcie z Damianem Ukeje ,
-Tak lubię kolor turkusowy i fioletowy i zielony  ,
-Tak ,nie jestem doskonała ,
Ale jestem sobą ! 







Hahahhahahah <3 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz