sobota, 8 czerwca 2013

Swobodna Sobota ...

Siedzę w mamy w pracy i jej od czasu do czasu pomagam. Skapnęły mi się 3 bluzeczki xd

Tydzień minął mi mozolnie a sprawy do których nie chciałam wracać i zostawiłam je w spokoju same do mnie wróciły. Teraz mam jeszcze więcej problemów niż miałam, dlatego muszę się bardziej starać je rozwiązać we właściwy sposób. Muszę tylko znaleźć ten sposób. 

Jestem ostatnimi czasy strasznie rozkojarzona i nie słyszę co ludzie do mnie mówią. Potem się dziwię dlaczego ja o niczym nie wiem. Lecz to przez to że mam za dużo na głowie. 

Wczoraj w naszej szkole był festyn rodzinny i występowałam w pokazie Taekwondo. Nie lubię występować przed swoją szkołą ale dałam radę. Potem wstawię kilka fotek xd

Właśnie przerabiam wstążkę na Selenators dla mojego przyjaciela ^_^ Się ucieszy .Mam nadzieję xd

TAKI GIF NA DOBRY DZIEŃ xd






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz