wtorek, 16 kwietnia 2013

Nie ma to jak przyjaźń ^.^

Jedną z wielu rzeczy w życiu dla mnie ważnych są moi przyjaciele. Tak właśnie oni .. ci walnięci, porąbani, posrani, szaleni i nie do zniesienia, oczywiście pozytywnie ! : D 
przyjaciele którym można coś powiedzieć i nie wygadają nic nikomu. tacy którzy nie obgaduję ci za plecami. tacy którzy potrafią pocieszyć i z którymi zawsze dobrze się bawię . Tak oni *_* Jaram się nimi. xd

Chodzi mi teraz o to że spotkałam się ostatnimi czasy z ' fałszywymi kolegami' ...Oczywiście nie mówię o sobie... Chodzi mi o taką strasznie głupią sytuację, a mianowicie :
Jest sobie kolega który jest jak dla mnie spoko nawet lecz dla jego 'przyjaciół' nie. Mianowicie ciągle od jednego z jego pseudo kolegów słyszałam ' Boże jak on jest głupi' lub ' Jezu jak ja go nie lubię' . Jeszcze bardzo często się cieszyli jak się spóźniał na lekcję bo myśleli że nie będzie go w szkole, a jak przychodził to załamanie. Serio tacy świetni przyjaciele. Rzygać mi się chciało jak to widziałam. Mało tego ten kolega co go tak nie lubili im wybaczał to wszystko po tym jak mu wygarnęli, chciał się z nimi pogodzić. Czemu im to wszystko wybaczył ? Nie wiem, ale jedno jest pewne teraz on tak samo nie lubi ich jak oni jego. 

Nawet jak tracisz przyjaciół i nie jest dobrze to potem zrozum że będzie lepiej . Sama tak miałam. Może nie tak samo ale przynajmniej to pomoże ci dostrzec prawdziwe wartości w ludziach. 


Fakty o mnie:
#6 Mam kota który się nazywa Popcorn. Jest biały w czarne plamy. Lecz najbardziej podoba mi się w nim to , że jedno uszko ma białe a drugie czarne : D

#7 Mam strasznie dziwną fobię. Mianowicie boje się biedronek.
#8 Moje ulubione kolory to : fioletowy, zielony, turkusowy, miętowy, czarny, brązowy oraz liliowy
#9 Mam dziwne przezwisko : Pralka. używa go większość osób które je zna lecz nie wszystkie .
#10 Lubie Fotografować, nie wiem czy o tym pisałam ale raczej nie a jak się powtarzam to przepraszam .

Ciekawe kto w ogóle  czyta te wypociny ;_; xd
/Dośka<3

___________________________________________________________________________________
Napisz mi w komentarzu czy cie to interesuję czy raczej nie i o czym chcielibyście wiedzieć :3 Ważna jest dla mnie twoja ocena .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz