niedziela, 14 kwietnia 2013

No hej ^_^

Jestem Dominika. Zwyczajnie nie zdecydowałabym się na pisanie bloga , lecz chce sobie udowodnić że mogę być sobą wszędzie ... ^_^
W szkole jestem osobą nie bardzo lubianą ,uważają mnie za typową 'dziwaczkę' która nie może się rozwijać w niektórych dziedzinach bo sobie z tym nie poradzę ...takie pasztety xd
Nie no nie chce nikogo obrazić ... ja tam lubię wszystkich ... póki oni też lubią mnie 
Bo chodzi o to że w szkole po prostu nie mogę być sobą. Nie mogę robić i lubić tych samych rzeczy jak większość ludzi bo będą lecieć hejty ... noł koment 
Traktują mnie inaczej , jak takiego wyrzutka , przynajmniej większość lecz nie wszyscy. Są osoby które mnie wspierają i których nie zapomną nigdy. Zawsze są przy mnie, choć ja czasem zachowuje się strasznie chamsko wobec nich . 
Dobra ja nie o tym chciałam xd...
Fakty o mnie 
#1 
Jestem strasznym leniem , potrafię cały dzień przeleżeć w łóżku jak mam ochotę i jak mnie nikt z niego nie wywali .
#2
Kocham rysować. Mogłabym rysować nawet cały czas gdybym nie byłą taki leniem . xd
#3
Od dziecka kocham tańczyć. Miałam nawet taką swoją 'podwórkową' ekipę z którą tańczyliśmy całymi dniami latem. 
#4
Jestem tak zwaną directionerką lecz oprócz tego lubię muzykę 'cięższą' . Tak wiem dziwne połączenie, ale co zrobić. 
#5
Choć jestem leniwa. Jestem szalona ...strasznie szalona. Niektórzy wola omijać mnie szerokim łukiem bo się mnie boją a niektórzy po prostu mnie nie lubią. Lecz kocham się wygłupiać z ludźmi który akceptuję mnie taką jaka jestem . : D

To chyba tyle jak na pierwszy post ^^ . Co prawda faktów o mnie jest znacznie więcej ale okey xd
No więc jeszcze dodam że na tym blogu będę opisywać swoje dziwne życie ... strasznie dziwne życie... ale nie tylko moje życie będzie tu opisane. Jeszcze się przekonacie ^^
  
                     /Dośka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz