środa, 17 kwietnia 2013

SWAG *-*

 Jej Jutro jadę na zawody z biegania ^_^ na 200 m 
fajnie że się dowiedziałam tego dopiero dzisiaj 
ale jest fajnie bo ominie mnie kartkówka z religii i sprawdzian z biologii : D 
_____________________________________________________________________
 Lubicie się uczyć ? Bo ja nie bardzo ;_; Większość zapamiętuje z lekcji ... ta ' większość' 
hehehhee


 tak słagowo *-*

Nie ma to jak dobry cytat   " Bez skrzydeł polecieć niełatwo "
Więc kto nie wypił jeszcze redbula niech pamięta że musi to zrobić : D 

Kolejny Fakt o mnie : 
#11
Kiedyś myślałam że mogą podobać mi się tylko blondyni ale jednak tak nie jest xd ( taki dupny fakt ale jest )
/Dośka<3
_________________________________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz