poniedziałek, 5 stycznia 2015

Leń leniem pozostanie.

Lenistwo od samego początku roku. Eh. A mówiłam że nie będę się lenić. Miałam tyle pomysłów żeby wykorzystać pierwsze dni nowego roku. Tyle chęci do zrobienia czegoś fajnego. Lecz jestem zwyczajnym leniem. Grr. Nie lubię tego. Jestem osobą która nie lubi marnować czasu, ale robi to cały czas. Planuje sobie że wstanę rano i od rana będę aktywnie spędzać czas. Nastawiam sobie tysiące budzików. Tyle że rano, wszystkie je wyłączam i idę spać dalej. Nie jestem zmęczona prawie nigdy i potrafię wyspać się w 2 godziny, ale po prostu nie lubię sie ruszać z mojego wygodnego łóżka.
Miałam też biegać codziennie od rana przez te 3 tygodnie które były wolne i nic. Raz byłam tylko na treningu. Ehh. Leń leniem pozostanie. A wy macie problem z lenistwem ? :>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz