czwartek, 1 stycznia 2015

Happy New Year!

Witam wszystkich w nowym, zapewne bardzo ekscytującym, roku. Jak wiecie, większość ludzi robi sobie listę postanowień noworocznych. Od lat też robię sobie takie listy. Nie zawsze wszytko udaje mi się z tych list zrealizować. Niekiedy mi się po prostu nie chce np. dbać o odżywanie lub robić regularnie jakieś ćwiczenia. Te, jeśli mogę tak je nazwać, 'jednorazowe' postanowienia wiadomo, że łatwiej wykonywać. Ludzie po prostu od razu je wykonują i zapominają o nich. Ja chciałabym zapamiętać każde zrealizowane postanowienie. Za chwilę zajmę się sporządzeniem takiej, bardzo dokładnej listy postanowień. Zachęcam was też do zrobienia takiej. Najlepiej jest jeszcze, jakby jakaś osoba np. przyjaciółka, przejrzała tą listę i się pod nią podpisała. Dla mnie to zawsze była jakaś motywacja, że jak ktoś ją widział to muszę dotrzymać słowa i sobie i tej osobie.
Ostatnio wszyscy zaczęli mnie odwiedzać. Mieszkam trochę daleko od moich przyjaciół i nie ma czasu by się spotkać, więc korzystamy z czasu w przerwach świątecznych, czy jak sa długie weekendy. Teraz przyjechali do mnie po 4 miesiącach. Postanowiliśmy sobie więc zrobić taką małą sesję w polu. Zimą robi się fajne zdjęcia. Szczególnie że było chyba -6 , a my bez kurtek. Większość zdjęć nie wyszła bo ciągle się z czegoś śmialiśmy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz