środa, 24 września 2014

Czytajmy.

Dzisiejszy post nie będzie jakoś na szczególnie interesujący wszystkich, konkretny temat. Opowiem nieco o tym w co ostatnio bardzo się wciągnełam. Mianowicie czytanie. Czytam, jak na mnie,  dużo ostatnimi czasy. Przez całe lato kupiłam tyle książek, że sama się zdziwiłam. Nigdy nie przepadałam za czytaniem książek. Lektury były dla mnie udręką i nadal nią są. Preferuje książki fanasy i strasznie lubię czytać mangi. Latem zakupiłam w empiku pierwszy tom. 'Loveless'. Nie powiem, ma on specyficzną lecz moim zdaniem genialną fabułę. Wiadomo, nie każdemu spodobała by się ta manga, ponieważ jest to yaoi. Drugą mangą z której kupiłam sobie kilka tomów, co prawda już wcześniej niż w wakacje ( 2 wcześniej, jeden tom teraz), jest Naruto. Od 5 lat oglądam anime Naruto i stwierdzam, że to jest moje najbardziej ulubione anime. Trzecia seria to jest 'Soul Eater', którego wersję anime oglądałam już dawno, lecz bardzo mi się podoba. 
 Moją ulubioną autorką opowiadań jest P.C. Cast, a ulubioną serią, którą piszę ona wraz ze swoją córką Kristin, jest ' Dom Nocy'. W te wakacje zakupiłam ' Kuszoną', czyli 6 cześć serii , oraz opowiadania wybierane przez P.C.Cast. 
 Następnie jest Viviane Moore i ' Rycerze Sycylii', których takową recenzję już robiłam. Jest też tu 'Retrum' Francesc Miralles oraz 'Lista Życzeń' Eoin'a Colfer'a , którą aktualnie czytam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz