poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Ludzie Wiatrru - Moja Opinia

Na tegorocznych wakacjach kupiłam dużo książek, z których 2 przeczytałam. Jedną z nich była pierwsza księga serii ' Rycerze Sycylii' autorstwa Viviane Moore, czyli ' Ludzie Wiatru'. Ten średniowieczny kryminał strasznie mnie wciągnął. Czytałam go w prawie każdej wolnej chwili. Z początku wydawał się czymś co będzie się strasznie ciągnąć, lecz potem był ciąg niespodziewanych zdarzeń i opowiadanie się rozkręciło. Tylko w jednym momencie przewidziałam co się stanie. Reszta bardzo mnie zachwyciła. Akcja, bohaterowie, wszystko mnie zachwyciło na tyle, że gdy wzięłam kijek z lasu zaczęłam nim władać jak mieczem. Zachciało mi się walczyć jak Sigrid ( jedna z postaci opisanych w książce ). Stwierdziłam także, że mogłabym napisać scenariusz i nagrywać odcinki na naszego kochanego You Tube, na podstawie tej ksiązki. Tak czy owak. Książkę naprawdę polecam przeczytać. Wciągająca i po prostu genialna.

Piosenka od której nie mogę się dziś uwolnić :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz