sobota, 2 sierpnia 2014

Bałtyk

Łooo. Długo nic tu nie pisałam. Po prostu nie miałam czasu. Tydzień była u mnie kuzynka i jakoś nie było kiedy czegoś napisać, przed wyjazdem nad morze. Tak jak co roku, od dłuższego czasu, na wakacje wybieramy się do Chlopów. Lecz dopiero w tym roku stwierdziłam że tu jest mój drugi ( taki wakacyjny)  dom. Spędziłam tu wiele lat i na prawdę lubię to miejsce. Chyba nigdy mi się nie znudzi. Pomimo że jest tu mało do roboty zawsze znajdzie się coś interesującego. Wędrowanie po okolicznych miastach, chodzenie wieczorami po plaży czy też lezenie na niej w upalny dzień i kapnie sie w morzu. Mamy tu też stałych sąsiadów, którzy zawsze pomogą nam lub my im. Dosłownie durgi dom. Tych wakacji nie planowalam sobie aż tak. Nie spodziewałam sie że pojadę nad morze w tym terminie. Jak na tą chwilę moje wakacje są na prawdę udane. Uważam że raz na jakiś czas warto gdzieś wyjechać i oderwać się od komputera, interntu czy telewizora bo swiat jest na prawdę piękny.
Dzisiaj stwierdziłam że na blogu będą pojawiać się posty bardziej tematyczne. Mam kilka pomysłów. Przepraszam też że nie ma mojego filmiku lecz nie mogę go dodać bo nie posiadam takiej możliwości.

Stwierdzam że pierwszy miesiąc wakacji minął mi bardzo dobrze. Zbytnio się nie nudzilam, ale wiele też nie zdążyłam zrobić. Sierpień pewnie spedze na działce z rodzicami i na obozie. Muszę teraz poprac wszystkie rzeczy i zacząć się znów pakować na obóz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz