piątek, 13 czerwca 2014

bum

Konnichi wa ! Już niedługo wakacje ! Tak sie cieszę. Wreszcie się przeprowadzę i zacznę swoją przygodę z nagrywaniem filmów ( być może). Mam dużo planów na te wakacje, lecz nie wiem które wypalą. Mam nadzieję się nie nudzić w te wakacje. Teraz pod koniec roku jest dużo do roboty. Mam przed sobą jeszcze 2 pokazy Taekwondo i za sobą też dwa. Poprawiałam oceny by mieć wyższą średnią na koniec roku.Nie będzie ona jakoś szczególnie wyższa, ale nie najgorsza. W poniedziałek było tak niemożliwie gorąco, że gdy przyszłam ze szkoły to wzięłam zimną wodę z lodówki, włączyłam wiatrak i siedziałam przed nim 15 minut, żeby się trochę ochłodzić. We wtorek zaś, jak wracałam ze szkoły było przyjemnie chłodno i padał deszcz. Trochę zmokłam, ale to nic. W środę z koleżankami męczyłyśmy sie 3 godziny nad plakatem z historii z którego dostałyśmy 5. Tak sie ciesze bo to podniosło mi ocenę z historii na koniec. Wczoraj był naprawdę szczęśliwy dzień dla mnie. Dostałam nowy telefon i pani poprawiła ocene w dzienniku na wyższą długopisem. Był też nowy, genialny odcinek Naruto. Na taekwondo się niesamowicie zmęczyłam. Wiem, notka jest trochę krótka, ale no nie mogłam znaleźć jakiegoś konkretnego tematu do omówienia. A tak ogólnie to jak ktoś lubi Naruto to zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami Fanfiction o bohaterach Naruto. Dopiero zaczynam, ale myślę że niedługo sie rozkręcę. --> www.fanfiction-ns.blogspot.com

a teraz kilka zdjęć z tego tygodnia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz