środa, 2 kwietnia 2014

bUm

Joł ! Dzisiaj rozmawiałam Olą o tych naszych blokach. Zrozumiałam jak ciężko będzie mi się stąd wyprowadzić. Tyle lat , tyle wspomnień, ohh. Tu poznałam swojego najlepszego przyjaciela Huberta. Tu zawiązywałam pierwsze przyjaźnie. Kamila, Fryderyk, Marysia, Kinga, Daniel, Władzia i wiele innych. Będę naprawdę tęsknić za mieszkaniem tutaj. Od 10 lat budzę się w tym samym miejscu i trudno mi będzie się przyzwyczaić do nowego miejsca. Pakowałam już z mamą dziś niektóre rzeczy do kartonów. Firanki, dekoracyjne figurki, obrusy itp. Połowa szklanek i ubrań jest już wywieziona, a i tak jest jeszcze tu tego pełno.
W sobotę od rana jadę na drzwi otwarte do szkoły drugiego wyboru. Potem na działkę pomóc przybijać nidy na sufit w swojej sypialni i pralni.
Nowy rozdział Naruto dzisiaj mnie kompletnie rozwalił! Był fantastyczny !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz