piątek, 21 lutego 2014

MICHAEL !

Hejo !
Wczoraj moja mama, gdy przyjechała po mnie na Taekwondo, powiedziała, że przywiozła mi coś od cioci. Moja ciocia przyjeżdża do Polski raz lub dwa razy na rok. Pracuje w Niemczech. Niekiedy mi coś przywozi, ale teraz po prostu zaszalała ! Przywiozła mi specjalne dwupłytowe wydanie albumu 'Bad', Michael'a Jacksona i czekoladki Mon Cheri . Badzo się cieszę z Albumu. Co ja gadam , zaczęłam skakać po całym pokoju jak go zobaczyłam ! Bardzo , bardzo się cieszę !!!  
Jest piątek i bardzo się z tego cieszę , szybko minął ten tydzień szkoły. Dzisiaj będę roić porządek w swoim pokoju , żebym rano mogła coś nagrać, albo zrobić zdjęcia.
  
 Jak ktoś lubi Anime czy Mangę , Zapraszam do polubienia mojej stronki na facebook'u : 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz