poniedziałek, 9 grudnia 2013

KONCERT DAWIDA ♥

W piątek byłyśmy z Niką na koncercie DAWIDAAAAAAA, w Eskulapie w Poznaniu. Było zajebiścieeeeeeeeeeeeeeeeee.
Wyjechałyśmy z moim tatą około 16 z domu. Koncert miał sie zacząć o 17, wiec byłyśmy pewne że się spóźnimy. W Poznaniu oczywiście były wielkie korki i o 17:40 postanowiłyśmy dojść sobie pieszo do Eskulapu od Areny. Śnieg tak padał i było tak ślisko że myślałam że sie tam nie dostaniemy. Ale po 20 minutach byłyśmy na miejscu. Po drodze minęłyśmy Tour Bus #9893 !!
Jak od razu weszłyśmy to natknęłyśmy się na mamę Dawida. na początku popatrzyłam i nie mogłam uwierzyć że to ona , a potem podeszła do recepcji i powiedziała : 'Dzień Dobray , ja jestem Mamą Dawida ...' . To było takie *OOOOO*o boże to ona !
gdy weszłyśmy na sale koncertową okazało sie że koncert sie jeszcze nie zaczął . Było 18:10 i dopiero muzycy zaczęli wchodzić na scenę i zaczęli grać. Pierwsza piosenką była 'Mój Świat' , jako pierwszy na scenę wszedł Partyk Kumor. Po kwestii Patryka wszedł Dawid , jak wiadomo wszyscy zaczęli piszczeć i krzyczeć.
Dawid oprócz '9893' śpiewał ' Take You' Biebera , 'Jak zapomnieć' , ' Miliony monet'  'Be alright' .Grał też na gitarze .
Mówił co myśli na temat hejterów.
Partyk śpiewał jeszcze ' Zamach' i 'Impossible' .
Wracać musiałyśmy pieszo do tego miejsca gdzie mój tata nas wysadził. Śnieg tak bardzo padał i wyglądałam jak Bałwan. Mój zwykle czarny płaszczyk był całkowicie biały. 
Niestety mój tata stwierdził że całą potrzebną mi pamięc na komputerze zajmie mi swoją grą wiec filmik z koncertu dodam potem ! <3 


Przy tej piosence najbardziej płakałam <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz