poniedziałek, 2 grudnia 2013

BODY PARTY

Jakoś tak od 2 lat nie czuje tej świątecznej atmosfery. Nie wiem czemu. Dziwne to jest . Miałam nadzieję że w tym roku ją poczuje ale jakoś nie bardzo. Szkoda. Ale postaram sie zrobić wszystko zyby ja poczuć. Zapach pierniczkow , choinka , bombki , lampki świąteczne i ogólnie. Na święta chce zrobic posta o ulubieńcach świątecznych. :D Teraz myślę nad prezentami do rodziny i kolegów. Lubie dawać prezenty bardziej niż je dostawać. Lubię  patrzeć jak ludzie się cieszą  z prezentów które im wybrałam. Zawsze pakuje prezenty i oplatam je kolorowymi wstążkami i kokardkami.  
8 Grudnia z Marysią będziemy robić pierniczki <3 Będzie ich tyle że pewnie się w kuchni nie będą mieścić :3 Tyle że raczej zdążymy je z tatą zjeść przed świętami. Jak wszystko co mama robi na święta.
W piątek Mikołajki :oo Tak szybko ? wow. Nie czuje żeby szły święta :C 

 Postanowiłam na święta spróbować czegoś innego. Więc przefarbuje włosy na fioletowo i różowo. Może też zetnę grzywkę na prosto. Chce wreszcie pokazać siebie jakoś, to co we mnie tkwi. Abstrakcja, szaleństwo, jeden wielki nieogarnięty koteczek xD 
Ale tak serio to bardzo chce 'pokazać się' w mojej szkole. Oczywiście od dłuższego jakoś zmagałam się z moimi oporami co do tego czy będą hejty . Nie powinnam się nimi przejmować aż tak bardzo, w końcu jakoś przetrwałam jakoś te 2 lata. Co mi tam , na wigilie klasową pokaże się 'odmieniona' hahahahhaa, już widzę ten wzrok wychowawczymi i kolegów z klasy :D 
W sobotę zrobiłam sobie takie oto kocie uszka. Są z białego i różowego filcu przyklejone na magika do pomarańczowej opaski. Różowego filcu może tu akurat nie widać bo jest wewnątrz uszek. Bardzo podoba mi się efekt końcowy. Wyszły zupełnie jak uszka Chobits.
 Kawaii =*.*= meow !

"Nigdy nie pozwól by, strach przed działaniem wykluczył cię z gry!" 

Ostatnio założyłam sobie instagram ,ale trochę bez sensu bo nie mogę go pobrac na telefon bo muszę jeszcze raz zaktualizować androida. Coś słyszałam że na święta mam dostać Tablet to zainstaluję sobie instagram na tablecie. :D 

Teraz na poważnie zaczynam się uczyć i nie ma przelewek bo wybrałam sobie dość dziwny cel który chce zrealizować. Chcę iść do Liceum Plastycznego w Poznaniu! A jak nie to do technikum informatycznego na Dębcu. Ważne że w Poznaniu a nie tu gdzie chodzę . Obok mojego gimnazjum jest też technikum i zawodówka ale nie zamierzam ciągle siedzieć w tym miejscu i chce sie gdzieś wybić. 

Ostatnio ciągle płacze słuchając tej piosenki ♥ 


 

 INSTAGRAM TUMBLRASKFBL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz