sobota, 21 września 2013

Sama W Browarze .

Już dawno z koleżanką zaplanowałam że wybierzemy się dzisiaj do Browaru do Poznania. Wczoraj niestety oznajmiła mi że nie może ze mną jechać. Postanowiłam jechać sama. Bo jednak chciałam w końcu zakupić tunel na 5 mm.Tak , mam rozepchaną dziurkę ( jakkolwiek by to zabrzmiało ) :p 
Pytałam się też innych osób czy chcieliby ze mną jechać, ale no cóż , jak widać nikt mnie na tyle nie lubi :C
Eh , Za dużo myślę o tych nie potrzebnych rzeczach :p 
Wracając do tematu , to kupiłam sobie czapkę , spódniczkę , rozpychacz , tunel , plaga i podkówkę. 

 Hahha, bałagan na balkonie C: kto widzi mojego psa ? :D


 Tak , to jest to co kupiłam dzisiaj :p i ogólnie zrobiłam z tego taki jakiś filmik :p hahahhahahaha , nudziło mi się :D

W ogóle to jest dziwny filmik .... Przepraszam za twarzowe ... 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz