piątek, 20 września 2013

NAJLEPSZE URODZINY EVER / KONCERT KWIATA I SASZAN !

Wczoraj od rana , jechałam na zawody sportowe. Ledwo wstałam i prawie się spóźniłam C:
Jechałam do jakiejś miejscowości po raz pierwszy i nie wiedziałam jaka jest trasa biegu, ale wszystko było oznakowane. Biegłyśmy z dziewczynami w sztafecie 10x800 m i zajęłyśmy 3 miejsce na 4 drużyny dziewczyn z Gimnazjum. Chłopacy mieli 1 miejsce tak samo jak podstawówka. Wracając wiedziałam , że juz niedługo jadę na koncert *-*

Gdy wróciłam do domu , zaległam na sekundę przed kompem, uszykowałam się , zjadłam urodzinowego torta  , który był przepyszny i potem pojechałam po Nikę pod polo C:

A oto filmik przygotowany przez moich przyjaciół i nie tylko na moje 15 urodziny : <3 




Wyjechałyśmy stanowczo za późno bo około 17:20. Byłyśmy na miejscu o 18:00 , a kolejka juz była długa. 
Wpuszczać zaczęli około 18:20 . w środku byłyśmy około 18:40.  Koncert zaczął się około 19:00. Cała sala krzyczała ' Dawid', 'Saszan', ' Gdzie jest Kwiat ?' i ogólnie śpiewała Biegnijmy przed koncertem, co mam wszystko ładnie nagrane i będzie filmik C: najpierw na scene wprowadzili Saszan , potem Dawida i razem śpiewali ' What's My Name? ' Rihanny .
Kwiat śpiewał takie piosenki jak : 
- One Direction - What Makes You Beautiful 
-Bruno Mars-  Grenade
- Rihanna- We Found Love
- Justin Bieber - Take You
-Ewelina Lisowska - w stronę słońca 
- Mrozu - Miliony Monet
- Biegnijmy 
- 2+2 
Dawid , przez cały koncert mówił że nas kocha , awww <3 
najpierw z Niką stałyśmy z tyłu w tłumie ludzi , ale potem rozkminiłysmy i stałyśmy na samym tyle na krzesłach i widziałyśmy wszystko dokładnie. W pewnym momencie jak Dawid poszedł sie przebrać, a wszyscy patrzeli za nim , stanełam na dużym stole i pomachałam do Saszan która była na scenie . Odmachała mi ! Posłałam jej serducho i ona mi też. Potem wszyscy zaczęli mnie naśladować i zaczęli do niej machać. 
Po koncercie , jak wyprowadzali Dawida , kazali nam wszystkim wyjść do sali barowej ( balowej , nie usłyszałam dokładnie ), więc wszyscy tam poszli. Po kilku minutach musiałam do ubikacji a one były od razu przy garderobie i nie przepuszczali praktycznie. Jednak z Niką weszłyśmy do łazieniki , i po chwili słyszałam tylko jak Nika woła do mnie ' Dośka dalej wyłaź , Kwiat ... Saszan !' 
Wyszłyśmy z łazienki i podeszłam do Saszan , spytałam jej się czy zrobi sobie ze mną zdjęcie bo mam urodziny . Kazała nam poczekać, az atmosfera się rozluźni. Nika w międzi czasie poszła do Kwiata po autograf i usiadłyśmy na podłodze obok łazienki w przejściu do garderoby i czekałyśmy aż wszyscy pójdą. Po chwili atmosfera sie rozluźniła i Kawiat nas zobaczył i sie do nas uśmiechną. Chwilę potem zaczęli go wyprowadzać od garderoby 2 ochroniarze i asekurowali go od strony prawej. My siedziałyśmy po lewej , gdy obok nas przechodził . Przechodził może 20 cm od nas ... i posłał nam buziaka z uśmiechem na twarzy . Byłyśmy jedynymi dziewczynami które przy tak bliskim spotkaniu się nie niego nie rzuciły. 
Saszan za to spokojnie sobie wyszła i nikt jej nie asekurował. Przytuliła kilka dziewczyn. I podeszła do mnie , i było tylko ' My miałyśmy chyba zrobić sobie zdjęcie , prawda ? ' , ja coś tam wydukałam , a ona ' No to dalej ' .  I tak oto w moje urodziny mam zdjęcie z moją idolką :D <3

 Kwiat podpisujący autografy , z naszego punktu widzenia z pod łazienki xd
MOJE ZDJĘCIE Z SASZAN <3 <3 <3 
Dziękuję Ci Saszan !!! <3 






1 komentarz: