sobota, 24 sierpnia 2013

SUMMER BORING

KONNICHI WA 

Wczoraj był bardzo nuuuudny dzień. Od rana .. hahhahha , nie no wstałam o 12 xD . Nic mi się nie chciało od tego czasu kiedy wstałam. Zrobiłam tylko obiad ( naleśniki .. mniammm), zjadłam  i zadzwonił do mnie Hubert ^^. Pomyślałam czemu by nie wziąść na dwór aparatu i nie zrobić filmu który miałam zamiar zrobić już dawno ?! 
Mam film , mam zdjęcia, dzień przyjemny :D
Film nie jest najlepszy, ani nie wiem jak dobrze jeżdżę na desce, że to nagrałam , ale coś tam jest ^^ 
Mam jeszcze jeden film ale muszę go zmontować , ale to już nie z dzisiaj tylko z tego jak rysuję xD 
Zapraszam na porażkę : 



 Hhahahahahha :D 

Film chyba będzie działał , choć trochę z nim kombinowałam ;_; 

TUMBLR ASK PIOSENKA <3  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz