poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Dzisiaj postanowiłam odświeżyć trochę moje kamienie .. tak zbierałam kamienie C: 
Kamienie półszlachetne xD
To jedna z moich pasji ze szkoły podstawowej. Zbierałam je razem z przyjaciółką. Większość mam z giełdy minerałów. Wszystkie są moje i tylko moje xd. 
Każdy kamień czy minerał jest dla mnie wyjątkowy ^^ Większość kamieni to pojedyncze sztuki. Mam też nie tylko tam kamienie lecz też hym ... Rozgwiazdy :D
Na dole zdjęcia i każde z nich podpisane nazwą minerału xd
 Większość XD

 Zielony i Fioletowy Agat .

 Jaspis , Cytryn

 SELENIT

 Kwarc górski , Kwarc Zielony

 Kwarc różowy , Kalcyt zielony 

 KWARC DYMNY OSZLIFOWANY
 
Nazwy tego minerału niestety nie pamiętam ale JEST PRZEPIĘKNY

 Róża pustyni , Turkus
 Onyks, Tygrysie Oko
 
 Chematyd, Piasek pustyni.


 Kolczyki są zrobione z ( od góry ) : Nocy Kairu , chematydu i Piasku pustyni. kolczyki sama robiłam ^^

 O ile sie nie mylę ten minerał to chyba Carneol Xd

 Tak , dwie rozgwiazdy C: ,oczywiście wysuszone , jednej się nóżka złamała :c

Jaspis


To na tyle C: , strasznie długo zajęło mi wgrywanie zdjęć , co mnie zmartwiło ,ale co tam xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz