niedziela, 21 kwietnia 2013

Żyj własnym życiem !

Dzisiaj zrozumiałam co to znaczy mieć ' Tylko jedno życie '. Musimy je dobrze wykorzystać i spełniać swoje marzenia . Nie ważne jak inni będą to postrzegać. Trzeba być sobą zawsze i wszędzie ! Ta właśnie zamierzam żyć. Nie obchodzą mnie ograniczenia postawione przez tak zwaną ' opinię społeczną ' . Gardzę tymi niektórymi postawieniami ! Mam je w dupie ! Jej .. mam teraz tyle rzeczy i pomysłów w głowie które chce zrealizować! 

Zostanę Fotografem i światowej sławy pisarką powieści fantastycznych. Będę prowadzić własną szkołę taneczną oraz sama będę komponować muzykę do układów tanecznych. Dla hobby będę malować oraz moją pracą dorywczą będzie trenowanie taekwondo! 
Tak moje ambitne plany na przyszłość . 

Lecz w najbliższej przyszłości chciałabym nagrywać Vlogi i aktywnie prowadzić tego bloga . ^-^ 
ale chyba kilka najbliższych dni spędzę w łóżku kurując się bo zaczynam być chora ;_; 

 Takie tam zdjęcie zrobione u Niki ( przyjaciółki) wczoraj ! Miała Urodzinki 
STÓWECZKA<33

Kolejny fakt o mnie 
#13
Gdy nie jestem w szkole ,mam dobry humor i mam czas to maluje sobie eyelinerem Gwiazdkę w kąciku lewego oka . Tak jakoś lubię się wyróżniać .

/Dośka<3
_______________________________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz