czwartek, 25 kwietnia 2013

Mrr*-*

Mój Świat jest taki jaki jest . Niektórzy fajni, niektórzy nie do zniesienia. Pomogą lub zostawią w potrzebie. Są ci na których można liczyć i ci na których chce się zrzygać .. tak dokładnie ale mniejsza z tym ...

Dziś chciałam opowiedzieć o moim potajemnym hobby xd 
Potajemnym bo dużo osób o nim nie wie, tylko ci nieliczni .Może .. wiem że się tym nie chwale ale to lubię i dzisiaj o tym opowiem xd 
Więc jestem zagorzałą fanką ANIME . tak ANIME *-* 

Dla tych którzy nie widzą :wyjaśnienie WIKI

Tak , tak. Niektórzy powiedzą ' ale to wszystkie kreskówki' lecz nie . To są Japońskie kreskówki animowane narysowane specyficznym stylem zwanym 'Mangą'
Ubóstwiam zasiadać nocami przed komputerem i oglądać różne serie. Dużo ich już było strasznie, ale kilka naprawdę było super ! Np:
-Naruto, naruto Shippuuden 
-Eureka Seven
-Soul Eater
-Karin
<3
Aktualną serią którą oglądam jest Amnesia ! Polecam .Świetne*-*
Kocham też rysować Mangę .Strasznie od kiedy kuzynka mi pokazała książkę w wieku 6 lat z Mangą to od razu tym się zainteresowałam .

Uczę się też małymi krokami Japońskiego ^.^ ale to małymi krokami strasznie małymi xd

Więc to jest , taki potajemny Mój Świat =^.^=
Rysunek mojego autorstwa ^_^ . 

/Dośka<3
____________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz