wtorek, 4 lutego 2014

Drogi Czytelniku #1

Pomyślałam ,że raz na jakiś czas będę robić takiego posta z serii ' Drogi Czytelniku' ,czyli post o książkach które mi się spodobały. Chciałabym tez zachęcić was do ich przeczytania. To może zacznę od książki która totalnie zawróciła mi w głowie.

'RE†RUM'
Kiedy byliśmy martwi.
~Francesc Miralles

 

'Czy spałeś kiedyś na cmentarzu? Christian jest w żałobie po śmierci brata bliźniaka. Pewnego dnia spotyka pod cmentarnym murem troje nieznajomych o bladych twarzach i fioletowych ustach. Szybko traci głowę dla podobnej do wampirzycy (choć nią nie jest) Alexii. Kim jednak są członkowie dziwnego stowarzyszenia odwiedzającego po zmierzchu umarłych? I czy spanie na grobach oraz ekscentryczny makijaż to jedynie niewinna zabawa ? ' <- taki napis spowodował że od razu zachciałam przeczytać 'Retrum'. Skusiło mnie również to że niektóre wydania tej książki mają czarne boki stron, a okładka pod tą plastikową na wierzchu jest całą czarna i jest na niej tylko krzyż. Sama książka przyciągnęła mnie nietypowym wyglądem. Po jej przeczytaniu wiedziałam że ten jakże nietypowy wygląd odwzorowuje 'inność' tej właśnie książki. Wcześniej nie spotkałam się z książką o takiej tematyce. 
Wyszła druga cześć tej książki lecz w mojej bibliotece nie jest jeszcze dostępna i nie mam jak jej przeczytać. Szukałam jej w Empiku ale nie znalazłam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz