niedziela, 8 września 2013

REPLAY

Niedziela , hymm, nudna jak na razie. Od rana odrobiłam lekcję których zapomniałam zrobić. Dużoo tego było. I nie ogarniam do końca Fizyki, ale mam jeszcze czas żeby ja ogarnąć. Muszę za to szybciutko ogarnąć Geografie, bo w czwartek będę mieć kartkówkę :/
Myślałam nad tym żeby zrobić filmik typu ' Powrót do szkoły' , ale jednak się od tego nie zabiorę. Może kiedy indziej c: Po za tym muszę zainwestować w mikrofon do nagrywania , bo dźwięk nagrywany przez mój aparat jest dość cichy i musiałabym kombinować w programach do przerabiania. xd 
#11 dni do najgorszego dnia w roku c: 
Tata chce mi kupić nową deskę *-* . Tak, tak ,tak ! Nareszcie będę mogła uczyć się nowych trików na czymś co się nie złamie xd
Mam nadzieję że w tym roku nie dostanę w moje urodziny kasztanem w głowę ._.

 Wszystkiego najlepszego : Olga <3 , Hubert <3 
Nie mogę uwierzyć w to że z Hubertem przyjaźnie się już od 9 lat ! Mieliśmy swoje sprzeczki , ale jakoś się jeszcze trzyma nasza przyjaźń ! Tak , istnieje przyjaźń damsko męska jak widać :D hahahaha , muszę mu dać prezent, który mu kupiłam C: 
Z Olgą natomiast nie przyjaźnie się tak długo bo poznałyśmy sie dopiero w gimnazjum :P 
Ale ją kocham <3 :D


Dobra, może i pojawi się na moim kanale filmik , już nie długo. Ale nie będę raczej na nim nic mówić. Będę tańczyć ^^ Hahaha, tak. Nie lubię tańczyć publicznie, ale mogę chyba nagrać jakiś filmik z moich chaotycznych ruchów do jakiejś piosenki xD 
Co tam , i tak już jestem w necie jak tańczę , ale nikt  tego nie zobaczy :) 
Dobra, lecę nagrywać materiały ^^ 

Pozdrawiam <3



Przepraszam jeżeli jakieś piosenki będą się powtarzać xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz