niedziela, 15 września 2013

Pozdrawiam ...

Minął dopiero 2 tydzień szkoły a ja już chodzę zmęczona i nie ogarnięta. Choć jaram sie tym ze ostatnio dostałam 5 z chemii *-* Chemie to ja akurat lubię :D teraz coraz częściej wracam ze szkoły ze słuchawkami w uszach i maszeruję w rytm piosenek. Tak , to lubię C: Często maszeruję do piosenek Limp Bizkit czy też One Direction lub Lady Gagi :P. Wszystko tak idealnie ze sobą pasuję , wiem . No cóż lubię wszytko po trochu :D 
Szkoła wydaję się jak na razie dość nie przytłaczająca , choć jutro idę już na 7:15 i wracam o 15:10  ....
Ja i moja nowa deseczka *_* Zdjęcie wzięłam z instagrama kolegi :D Link --> http://instagram.com/denquist#
Dzisiaj trochę na niej slajdowałam i prawie skręciłam kostkę i miałam całe czarne ręcę bo nie mam rękawic <: i prawie umiem 180 :D
Ta w ogóle to mam jechać na koncert Kwiata w czwartek *_* do Poznania *_* w moje urodziny *_* , tak tak tak !!! <3 coś fajnego nr.1 :D
Coś fajnego nr 2 ... w sobotę jadę do browca z Marysią i będą zdjęcia :D hahah <3 i.............. 
Nagrałam ostanio z kingą Vloga .. znaczy takiego psełdo vloga xD , nie wiedziałyśmy co gadać i ja wyszłam tam na kompletą idiotkę ale co tam :D łapcie :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz