niedziela, 29 września 2013

Nowy cel ...

Wyznaczyłam sobie nowy cel na Październik ! Dowiedziałam się że w Poznaniu odbędzie się konwent Anime i muszę na nim być! Miałam jechać kiedyś ( dawno, dawno temu ) na 3 dniowy konwent w Warszawie, ale był problem z dojazdem i w końcu nie jechałam ! 
Konwent jest 19 Października, mam jeszcze tylko 14 dni na zakupienie biletu , ale zamówię już niedługo C: 
Kto jest zainteresowany szczegółami na temat konwentu czy też samym konwentem to łapcie link do stronki Konwentu : JAPANTICON 4   
Myślę czy może wziąć udział w konkursie na Cosplay. Na pewno się przebiorę tylko nie wiem czy chce się zgłaszać. Musiałabym wypełnić formularz. hehe . 
Tak w ogóle to długo ( 4 godziny) zastanawiałam sie za kogo się przebrać i w końcu wybrałam 2 opcję C: 
1.  Sakura z Naruto ( choć bardziej lubię Hinatę ) 

2 . Maka z Soul Eater

Moja przyjaciółka chce się przebrać za Ino z Naruto . Mam już część stroju Sakury jednak łatwiej mi znaleźć będzie rzeczy pasujące na cosplay Maki.
Aktualnie to oglądam 325 odcinek Naruto Shippuuden. *-* 

Muszę się jeszcze trochę pouczyć :/ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz