środa, 14 sierpnia 2013

I Love Dance !!!

Odkąd pamiętam , od dziecka , zawsze i wszędzie tańczyłam . Potrafiłam tańczyć u lekarza w poczekalni i mama nie mogła mnie powstrzymać. Kochałam , Kocham i będę zawsze kochać tańczyć. W wieku 8 lat założyliśmy z przyjaciółmi ekipę i razem wymyślaliśmy układy od piosenek ze " Step Up'a ". Wzorowaliśmy się na krokach z tego filmu, ale tak czy siak nasze układy były strasznie dziwaczne. 
Pierwszym takim moim występem w którym mogłam się pokazać było szkole ' Mam talent ', w podstawówce. Bardzo się ucieszyłam z 3 miejsca wtedy, oraz w tym samym roku miałam też okazję wymyślić układ taneczny dla naszej klasy. Nie byłam lubianą osobą, ale wynik współpracy był pozytywny.
W pierwszej gimnazjum postanowiłam zacząć chodzić na zajęcia Hip-Hop'u , które zawsze były dla mnie okazja do wykazania się i wykorzystywałam całą szanse do tego żeby zauważono mój potencjał.
Zajęcie niedługo się rozpadły bo nikt nie chciał na nie chodzić. Teraz siedzę w domu i nie mam gdzie się pokazywać bo nawet jakbym chciała nagrać coś i wstawić do Neta to nie powstrzymałabym hejtów moich ' kochanych' kolegów z klasy :D 

Kiedyś na pewno odwarze się wstawić coś na YT, ale nie teraz C:



FILMY:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz