piątek, 5 lipca 2013

*WARSZAWA*

Tak ,dzisiaj jechałam z mamą, babcią i dziadkiem do Warszawy ^^ lecz nie do centralnej Warszawy tylko do Wulki .. chyba tak się to piszę :3 
Ze względu na to że mieliśmy wyjeżdżać o 1:30 to chciałam pójść spać nie za wcześnie,bo ja jak to ja śpię zawsze w aucie w czasie jazdy . Położyła się spać o 23 nie zasnęłam aż do 1:00 kiedy to mama kazała mi "wstać" , nie byłam za bardzo zmęczona więc w czasie drogi dopiero gdzieś w połowie jazdy się przespałam a i tak spałam tylko nie całe 2 godziny. Wstałam o 4 i zrobiłam kilka zdjęć, oczywiście musiałam zrobić zdjęcia xd 
Około 6 byliśmy na miejscu i zaczęliśmy robić zakupy. Bo po to tam pojechaliśmy. Chodziliśmy po 'Hangarach' tak to nazwijmy.. albo raczej magazynach. Potem poszliśmy zjeść obiad.. o godzinie 7:30 !!!
Haha, tak to śmieszne ale tam tak wszyscy jedzą ponieważ jak nie śpisz o 1:00 to stajesz się głodnym i wydaje ci się że jest później. 
W drodze powrotnej o godzinie 11:30 jedliśmy nazwaną przez nas 'Kolacje", tak naprawdę to zdawało się nam że jest naprawdę późna godzina.
W drodze powrotnej oczywiście też musiałam zrobić zdjęcia mojemu ukochanemu .. "KOLOROWEMU MOSTOWI" ^^ xd 
Pomijając fakt że całą drogę w te i we wte słuchałam 2 piosenek xd z czego jednej piosenki ściągnęłam sobie też teledysk ^^ 

ZDJĘCIA ROBIONE O 2 W NOCY :


 CZWARTA NAD RANEM :




 Takie tam maliny w drodze powrotnej :3

KOLOROWY MOST :

 
 TO NA TYLE ,W NASTĘPNYM POŚCIE BĘDZIE O TYM CO KUPIŁAM SOBIE W WAWIE  :3


1 komentarz: