wtorek, 18 czerwca 2013

*SOMETHING*

Tak ogólnie. 
Czekam na Wakacje, bo jadę od razu w pierwszym dniu wakacji nad morze na 1,5 tygodnia. Następnie 13 Lipca na Zlot Fanów One Direction w Poznaniu na Malcie. jak coś to możecie mnie tam spotkać już około 10 rano z przyjaciółkami. ^^ Poznacie mnie łatwo, będę mieć Czerwone włosy razem z jedną z moich przyjaciółek. Trzecia to blondynka i będziemy trzymać się razem i łazić po całej galerii Malta. 
Musze tylko zdać Polski bo inaczej moje plany ulegną małej zmianie. Jutro zdaję Romantyzm ;_; ... Trzymajcie kciuki. 
Muszę znaleźć ładowarkę do baterii od aparatu żebym mogła robić zdjęcia. ^^ 
Robiłam ostatnio zdjęcia takie ogólne xd i Kilka mi nawet wyszło. Tyle że mam tak aparat cyfrowy a jak go nie zepsuję do dwóch lat to dostanę lustrzankę *_*








Wiem że jak na razie mało osób ogląda mojego bloga, ale dopiero się rozkręcam i chciałabym żebyście polecali mnie znajomym ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz